آیا شما به خدمات برش لیزر لوله احتیاج دارید؟ آیا دارای یک کار تولیدی هستید که به اتوماسیون، دقت و انعطاف پذیری نیاز دارد؟ آیا مواد شما لوله های فلزی هستند؟ آیا شما به الگوهای پیچیده برش داده شده در آن لوله نیاز دارید؟

اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، احتمال زیادی وجود دارد که دستگاه برش لیزری ابزاری باشد که شما به آن نیاز دارید. وقتی می خواهید برش ها و طرح های با کیفیت بالا برای مونتاژ و ساخت آماده کنید، برش لیزری لوله راه مناسب است.

برای برش های واضح و دقیق که نیازی به کار اضافی نیست، برش لیزر لوله باید انتخاب شما باشد.

برای کمک به شما در تعیین اینکه آیا برخورداری از خدمات برش لیزر لوله برای عمل شما مناسب است یا خیر، ما این راهنما را تهیه کرده ایم. در این مقاله شما در مورد برش لوله های فلزی به هر آنچه برای انتخاب هوشمندانه نیاز دارید، پی خواهید برد.


خدمات برش لیزر لوله چیست؟

برش لیزر لوله فرآیند و تکنیکی است که برای برش لوله ها، اشکال ساختاری آن یا کانال ها استفاده می شود. این دستگاه لوله ها را به طول مورد نیاز برش می دهد؛ همچنین می تواند طرح های مختلف را در لوله ایجاد کند.

این یک روش دقیق برش است که می توان از آن در انواع مختلف اندازه و اشکال استفاده کرد. هنگام استفاده از خدمات برش لیزر لوله، به دنبال یک سازنده فلز با سال ها تجربه در برش لیزر باشید.

2 محور یا 3 محور

تجهیزات برش لیزر لوله انواع مختلفی دارد که می تواند نیازهای مختلف برش را برطرف کند.

یک دستگاه 2 محوره لوله ها را در 2 بعد برش می دهد. آن ها برای برش به طول خوب هستند. همچنین برای تولید ویژگی ها و اتصالات برای استفاده بین قطعات لوله در سازه ها به خوبی کار می کنند.

برش لیزر لوله 3 محوره در 3 بعد برش می خورد. این دستگاه ها برای برش زخم یا شیب استفاده می شوند.


زمان استفاده از برش لیزر لوله

دانستن زمان استفاده از برش لیزر لوله مهم است. اگر قطعه های لوله در مرحله بعد در ساخت نیاز به جوشکاری داشته باشند، برش لیزر لوله بهترین راه حل را ارائه می دهد.

برش لیزر لوله دقیق است؛ بنابراین در صورت نیاز به جوشکاری دقیق و تمیز قطعات، عملکرد خوبی دارد.

برای لوله هایی که باید قبل از جوشکاری خم شوند، برش لیزر لوله برش های مورد نیاز شما را ارائه می دهد. برش ها باعث می شوند که لوله ها به صورت دستی خم شوند. این باعث کاهش تعداد قطعات مورد نیاز و همچنین میزان جوشکاری شما می شود.

مزایای خدمات برش لیزری لوله

خدمات برش لیزر لوله مزایای زیادی دارد. بیایید نگاهی به چند مورد بیندازیم.

انعطاف پذیری

- برش لیزر لوله می تواند اندازه ها و اشکال مختلف لوله ها را کنترل کند. قطر لوله مورد نیاز خود را از کمتر از یک اینچ تا 9 اینچ برش دهید. لوله های مستطیلی را می توان به عرض 9 اینچ نیز برش داد.

- طول نیز مسئله ای نیست. از لوله استاندارد 24 فوت به راحتی مراقبت می شود.

- یک چهارم اینچ فولاد کربنی با برش لیزر لوله مطابقت ندارد. دستگاه ها همچنین می توانند فولاد ضد زنگ را تا 0.25 اینچ برش دهند. و بر روی تیتانیوم، برش لیزر لوله از 0.04 اینچ بدون هیچ مشکلی عبور می کند.

- از برش لیزر لوله بر لوله هایی با پروفیل های گرد، مستطیل یا نامنظم استفاده کنید.

- شکل، اندازه و ضخامت مشکلی ندارند. تنوعی که برش لیزر لوله از پس آن برمی آید، نشان دهنده انعطاف پذیری گسترده این دستگاه ها است.

 
 

مواد

برش لیزر لوله بر روی طیف گسترده ای از مواد کار می کند. این روش را برای فولاد کربن، آلومینیوم، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم انتخاب کنید.

اگر شما نیاز به برش مواد بازتابنده دارید، باید به جای برش CO2، لیزر فیبر را انتخاب کنید.

حتی می توانید غیر فلزات را برش دهید. برش لیزر لوله می تواند روی همه چیز از یک تکه نان گرفته تا چوب، پلاستیک و پلی استایرن کار کند.

بهره وری

از آنجا که برش های لوله لیزر بسیار دقیق و انعطاف پذیرند، بسیار کارآمد نیز هستند. لوله های بریده شده با این دستگاه ها پس از برش نیازی به پردازش اضافی ندارند. برش ها تمیز و دقیق هستند؛ بنابراین مواد باقی مانده برای پاک کردن وجود ندارد.

برش به طول و انجام طرح های پیچیده با یک دستگاه انجام می شود. هیچ ابزار اضافی مورد نیاز نیست؛ این بدان معنی است که شما مجبور نیستید قطعات را تغییر دهید؛ بنابراین گردش کار شما بهبود می یابد.

با استفاده از یک قطعه فلز خام برای تمام قطعات، برش های لوله لیزر باعث کاهش ضایعات می شوند. این هزینه پروژه شما را کاهش می دهد.

قطعات برش داده شده توسط برش لیزر لوله به راحتی و به طور دقیق در کنار هم قرار می گیرند. این بدان معنی است که ساخت ثانویه نیز ساده و کارآمد است.

دقت، درستی

دقت برش از برش لیزر لوله به این معنی است که نیازی به عملیات ثانویه نیست. هنگامی که قطعات از برش خارج می شوند قطعات آماده استفاده یا مونتاژ هستند.

هزینه

کارایی و دقت برش های لوله لیزری به معنای تولید قطعات پیچیده حتی ساده و خودکار است. اتوماسیون کار دستی را کاهش می دهد و زمان اتمام را بهبود می بخشد. خط تولید شما هنگام استفاده از دستگاه برش لیزر لوله هزینه کمتری خواهد داشت.


ارائه خدمات برش لیزر لوله

قابلیت های تولید لیزر لوله به مشتریان ما این توانایی را می دهد تا فرایندهای دستی را جایگزین سازیم که روند برش را بهینه کنند.

بدون توقف یا افزایش زمان سرب: با ترکیب آسیاب لوله و لیزر لوله در یک مرکز، می توانیم پروژه شما را از طریق هر مرحله بدون هیچ گونه شکاف و تأخیر انتقال دهیم. ما یک مرکز خدمات کامل برش لیزر لوله هستیم که می توانید:

  • فلز را پردازش کنید.
  • لوله را تولید کنید.
  • طبق مشخصات خود بسازید.

همه نوع، همه اشکال: این دستگاه برش باعث برش فلزات کربن، ضد زنگ، آلومینیوم و قرمز می شود. به شکل های گرد، مربع، مستطیل و نامنظم است.

از بین بردن عملیات ثانویه: لیزر لوله ای می تواند قطعه ای را به طول برش دهد و سوراخ ها و سایر طرح های برش را در یک مرحله اضافه کند و نیازی به اقدامات ثانویه و حذف دستی نداشته باشد.

یک برش لیزری لوله انتخاب کنید

همانطور که مشاهده می کنید، برای تمام نیازهای شما در برش لوله، یک برش لیزر لوله راهی برای پیشبرد است. این ابزارها با داشتن گزینه های بسیار زیاد در مورد آنچه می توانید برش دهید، انعطاف پذیری بی نظیری را به شما ارائه می دهند.

کارایی هایی که از اتوماسیون و دقت به دست می آورید به شما امکان می دهد گردش کار تولید خود را به حداکثر برسانید. برای پاک کردن برش ها و اتصالات نیازی به کارهای ثانویه نیست. طراحی های پیچیده شما برای یک برش لیزر لوله نیز آسان است.

وقتی می خواهید یک ارائه دهنده خدمات برش لیزر لوله پیدا کنید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم. تیم متخصصان ما سال ها تجربه کار با این ماشین آلات و مشتریانی مثل شما را دارند. ما تضمین کیفیت را ارائه می دهیم تا مطمئن شوید که کار به موقع و با استانداردهای مورد انتظار انجام می شود.

امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار یا دریافت قیمت با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم و بهترین راه حل های برش لیزر لوله را برای نیازهای شما پیدا کنیم.