شرکت ما کیفیت عالی خدمات برش لیزر پروفیل را در هر بار ارائه تضمین می کند. اگر به دنبال شرکتی هستید که خدمات برش لیزر برجسته ای را ارائه دهد، مطمئنا گزینه مناسبی انتخاب کرده اید.

در تاریخچه برش لیزر و نحوه توسعه آن در 5 دهه گذشته تقریبا یک تاریخ عظیم وجود دارد. بدون تحولات پیشرفته در دهه 60 و 70 ، ما امروز در این جایگاه نبودیم.

تاریخچه برش لیزر پروفیل اندکی پس از کشف فناوری لیزر که در اواخر دهه 1950 میلادی توسط گوردون گولد، چارلز هارد تاونز و آرتور لئونارد شاولو ساخته شد، آغاز گشت. این امر مبتنی بر تلاش موفقیت آمیز برای متمرکز کردن تابش نور مرئی بود و اکتشافات در سال 1959 توسط گولد تحت عنوان THE LASER ، تقویت نور توسط انتشار تابشی منتشر شد.


لیزرها در افزایش مقادیر فرآیندهای تولید - در موارد مختلف از برنامه های تولیدی صنعتی تا طراحی الکترونیک - برای انجام برش های دقیق، ایجاد اچ و ایجاد خطوط پیچیده به طور خودکار استفاده می شوند.

برتری های استفاده از برش با لیزر به جای روش های مکانیکی سنتی عبارت اند از :

  • دقت برتر
  • سطوح ایده آل
  • کاهش قیمت هر محصول
  • ابعاد مشخصات دقیق
  • مواد کمتر هدر رفته

لیزرها اطمینان حاصل می کنند که برش ها و محصولات تمام شده با مشخصات ارائه شده توسط مشتری مطابقت دارند.

ناحیه اطراف هر برش یا سوراخ کاملا صاف و بدون جاروبک و یا سایر عیوب سطح است. برش های دقیق صرف نظر از اینکه چند قطعه یا پیکربندی در حافظه سیستم ذخیره شده است، آسان هستند.


چگونه لیزر بر قطعات کمپرسور تأثیر می گذارد

قطعات شیر ​​کمپرسور باید کاملا بریده شوند تا از حداکثر بازده کارایی ، کیفیت و طول عمر برخوردار باشند. مقاومت مهر و موم شیر برای تضمین عملکرد صحیح ضروری است. بدون مهر و موم محکم، نیروهای باورنکردنی تولید شده توسط پیستون به شیر آسیب می رساند و باعث خرابی زودرس ماشین آلات می شود. هر نوع نقص سطح - به ویژه در محیط های گاز آلوده - باعث تسریع در سوپاپ می شود؛ زیرا ذرات و بقایای آن باعث تسریع و مسدود شدن ناحیه اطراف ناهنجاری ها می گردد.

اهمیت دقت لیزر

برش های دقیق لیزر برای شیرهای کمپرسور بسیار مطلوب است. ابعاد دقیق باعث می شود که هر قطعه مطابق با هدف طراحی شده خود، روان و کارآمد کار کند، یعنی عمر بسیار طولانی تر داشته باشد.

لیزرها می توانند قطعات شیرآلات را از ضخامت فلز متفاوت و مواد ترموپلاستیک متنوعی به خوبی تهیه کنند.

برش لیزر پروفیل چگونه کار می کند؟

برش لیزر پروفیل با هدایت دقیق پرتوی لیزر به سطح ماده برای برش یا حکاکی کار می کند. پرتوی که از یک "لوله لیزر" ساطع می شود با استفاده از چندین بازتاب آینه ای متمرکز می شود که پرتو را به سمت "سر لیزر" ارسال می کند؛ مشابه روش پریسکوپ. این منجر به عدسی می شود که بیشتر پرتو را بر روی ماده مورد نظر جهت برش یا حکاکی متمرکز می کند.

مقدار برش یا حکاکی شده توسط لیزر تعریف می شود. این عرض برش یا شیار ساخته شده توسط فرآیند خاص است و بسته به ماده استفاده شده متفاوت خواهد بود. همچنین می تواند تحت تأثیر تحمل پرتوی لیزر باشد که عرض اولیه پرتو را تعیین می کند. ما جدیدترین دستگاه های برش لیزری را داریم و می توانیم تحمل فوق العاده خوبی را در ماشین آلات خود داشته باشیم.

 
 

دیگر مزایای برش لیزر پروفیل چیست؟

  • عملکرد بالا و مصرف برق کم
  • استفاده از LT5 مصرف برق را کاهش می دهد و کار برق را ساده می کند؛ زیرا در تأمین برق به هزینه برق اضافی نیاز ندارد.
  • خواص عملکرد بالا در برش سطوح نازک.
  • عملکرد هنگام استفاده از لیزر فیبر 2 برابر بیشتر از استفاده از لیزر CO2 است.
  • کیفیت پرتو لیزر به موقع حفظ می شود و از همان دقیقه اول تولید بلافاصله در دسترس است.

خدمات برش لیزر پروفیل برای کل بخش تولید

شرکت ما از جدیدترین و قدرتمندترین فناوری لیزر دقیق استفاده می کند. فرآیند لیزر ما توانایی تولید استانداردهای بالایی را دارد که در طول ساخت لازم است و تیم مهندسی ما می توانند جزئیات برش استثنایی را در انواع مواد به دست آورند. این ماشین آلات پیشرفته می توانند اجزای پیچیده ای را از ورق فلز تخت به سرعت، مقرون به صرفه و با کیفیت بالا ایجاد کنند. ما با شرکت هایی در طیف گسترده ای از صنایع از جمله اتومبیل سازی، اتومبیلرانی، حمل و نقل، جابجایی مواد، ساخت و ساز، معماری، مغازه، مبلمان و امنیت کار می کنیم.

 

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات برش لیزر پروفیل ما می توانید به صفحه خدمات مراجعه کنید یا با ما تماس بگیرید.


صنعت برش لیزر پروفیل

برش لیزری یک راه حل مناسب برای نیازهای ساخت مقیاس صنعتی و همچنین برای اهداف دقیق تر است. از زمان توسعه در دهه 1960 میلادی، این دستگاه ها صنعت برش را به سمت بهتر تغییر داده اند. تطبیق پذیری و دقت این امکان را به شرکت های طیف گسترده ای از زمینه ها می دهد تا از این فناوری بهره مند شوند. با داشتن فرصتی برای برش سریع مواد با سرعت بسیار سریع تر بر اساس نیازهای دقیق، نمایه های ما مفتخر هستند که این فناوری را که همیشه بهبود می یابد به شرکت های سراسر کشور ارائه دهند.

فناوری برش لیزر پروفیل ما بدان معنی است که برش فلز ما نه تنها باورنکردنی دقیق است، بلکه با سرعت بالایی نیز تکمیل می شود. به همین دلیل ما می توانیم قیمت های رقابتی خود را برای خدمات برش لیزر پروفیل بدون هیچ گونه تضعیف در کیفیت ارائه دهیم - و این ما را به یکی از برترین لیزرهای برش در ایران تبدیل کرده است.

برش های لیزری مورد استفاده ما سریع ترین لیزرهای صنعتی موجود در بازار هستند. لیزرهای الیافی ما همچنین دارای امکانات کامل حمل و نقل مواد اتوماسیون هستند. این به ما امکان می دهد تا تمام وظایف را با حداکثر اندازه قطر و با حداقل تعامل انسانی انجام دهیم! خواه یک قطعه یک طرفه باشد یا یک حجم بسیار زیاد، ما مجهز به چرخش دور هستیم.

مزایای خدمات برش لیزر پروفیل

خدمات برش لیزر پروفیل مزایای بسیاری دارد، نه فقط برای ما بلکه برای مشتریان ما. در زیر برخی از دلایل اصلی را ذکر کرده ایم:

- دستگاه های ما 7 روز در هفته کار می کنند؛ زیرا نیازی نیست که برش لیزری ما یک شبه کنترل شود. این بدان معناست که ما قادر به تأمین نیازهای مشتری خود هستیم، بدون توجه به ساعت روز. علاوه بر این، ما همچنین می توانیم هزینه های تولید خود را با پایین نگه داشتن هزینه های اضافی تا حد ممکن پایین نگه داریم.

- امکانات اتوماسیون حمل و نقل مواد ما قادر به کاهش قابل توجهی از زمان معمول برای تغییر فلز بین تولیدات است. ما نیازی به هیچ گونه تغییر دستی نداریم؛ زیرا دستگاه همه وظایف ما را انجام می دهد.

- برش لیزری ما سریع ترین و دقیق ترین برش فلز را در تجارت فراهم می کند. در واقع، آنقدر کارآمد است که هزینه های ما پایین نگه داشته می شود و به مشتری های ما برمی گردد.

- ما در طی فرآیند برش هیچ تماس فیزیکی با فلز نداریم. این به این معنی است که ما خطر علامت گذاری و اعوجاج را در هنگام تولید بسیار کاهش می دهیم.

- دستگاه ما یکی از معدود دستگاه های موجود در کشور است! این بهترین کیفیت برش ممکن لیزر فیبر موجود در بازار را با سرعتی باورنکردنی فراهم می کند.

- برای روش دقیق و کارآمد برای برش فلز، برش لیزری یکی از بهترین راه حل های ممکن را ارائه می دهد.

- متخصصان ما افتخار دارند که خدمات برش لیزر پروفیل را در سراسر ایران به طیف گسترده ای از صنایع ارائه می دهند. برش لیزری نه تنها دقت و صحت بالایی را در طراحی و نیاز دقیق شما ارائه می دهد، بلکه هزینه های صرفه جویی شده با صرف وقت و صرفه جویی در مصرف انرژی نیز در خدمات ما به مشتریان تحمیل می شود.