قیمت برش لیزری ورق آهن

برش لیزری فلز چیست؟ آیا از قیمت برش لیزری ورق آهن آگاهی دارید؟ برش لیزر فلز نوعی دستگاه برش لیزر CNC  برای ورق های فلز، صفحات فلزی، پروفیل های فلزی و لوله های فلزی است که برای سازندگان فلز کارآمدترین محلول برش فلز است.

برش لیزر فلزی برای پروژه های برش فلز 2D / 3D  از فولاد ضد زنگ، فولاد گالوانیزه، فولاد کربن، فولاد ملایم، فولاد نورد سرد، فولاد نورد گرم، مس، برنج، آلیاژ، آهن، نقره، طلا، تیتانیوم، آلومینیوم و برنز موجود است. دستگاه های برش فلز لیزر مجهز به قاب دستگاه، منبع تغذیه لیزر، مولد لیزر، مسیر بازتابنده، هد برش لیزری، چیلر آب، تابلو کنترل و سیستم CNC (کنترل عددی کامپیوتر) هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت برش لیزری ورق آهن ادامه این مقاله را مطالعه کنید.


برش لیزری ورق آهن

همان گونه که گفته شد برش لیزری با پیشرفته ترین فناوری برش ورق است! تابش لیزر متمرکز قادر به انتقال مقدار زیادی انرژی به ناحیه پردازش محلی و گرم کردن آن در دمای کافی بالا است و امکان برش با افزایش بهره وری و دقت را فراهم می کند.

 مجتمع های دروازه ای مدرن استفاده شده در تجهیزات ما اجازه می دهد تا محدودیت ها را از هندسه قطعه ساخته شده به طور کامل برطرف کنیم و این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به سرعت دستگاه را برای کار بعدی دوباره پیکربندی کنید.

قیمت برش لیزری ورق آهن چقدر است؟

قیمت برای هر متر خطی (یعنی 1 متر حرکت لیزر) محاسبه می شود و به مواد، ضخامت و پیچیدگی برش بستگی دارد. هزینه دقیق سفارش را می توانیم پس از دریافت نقاشی ها با فرمت CAD اعلام کنیم.

این که آیا شما فردی در حال ساخت چیزی در سوله خود هستید یا یک شرکت ساختمانی، هزینه اجزای برش لیزری مهم است. متأسفانه، در مورد قیمت برش لیزری ورق آهن یک پاسخ مستقیم وجود ندارد؛ اما چند دلیل خوب وجود دارد. فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید هنگام تهیه قیمت برش لیزری ورق آهن مورد توجه قرار گیرد:

  • مواد
  • کار یدی
  • زمان
  • تحویل
  • سربار

در زیر توضیح خواهیم داد که چگونه این عوامل در قیمتی که از شما نقل می شود، تأثیر می گذارند. همچنین باید توضیح دهد که چرا حداقل حجم سفارش وجود ندارد.


سفارش شما برای برش لیزر چگونه تولید می شود

ما نقشه قسمت شما را گرفته و برای محاسبه زمان پردازش، وزن و تولید هزینه برش لیزر، وارد نرم افزار خود می کنیم. بعد قطعه را روی ورق های مختلف لانه می کنیم تا بهترین استفاده از مواد را به دست آوریم تا فقط هزینه مواد استفاده شده را از شما بگیریم. اگر شما به 20 قطعه نیاز دارید، اما 40 ورق را می توانید روی یک ورق نصب کنید، فقط نیم ورق مورد نیاز برای تولید قطعات از شما کسر می شود. این بدان معنی است که شما می توانید دقیقا مقدار مورد نیاز خود را سفارش دهید.

هنگامی که اطلاعات در سیستم ما قرار گرفت، ما می توانیم مواد، ضخامت یا مقدار سفارش شما را تغییر دهیم تا برای مقایسه گزینه های مختلف، مجدد قیمت شما را محاسبه کنیم.

هزینه های مواد

هزینه های مواد عاملی است که به احتمال زیاد متغیر است و دلیل اصلی معتبر بودن نقل قول های ما فقط برای مدت زمان محدود است. قیمت فلز بسته به تقاضا و در دسترس بودن از یک روز به روز دیگر متفاوت است. ما قدرت خرید عالی و روابط بسیار خوبی با تأمین کنندگان داریم؛ بنابراین وقتی قیمت عالی دریافت می کنیم، پس انداز را با شما به اشتراک می گذاریم.

 
 

زمان

توجه زیادی به قیمت برش لیزری ورق آهن، زمانی است که لیزر برای برش دادن اشکال مورد نیاز انجام می دهد. مدت زمان کار بستگی به نوع ماده، درجه و ضخامت آن دارد. تراش فلزات و ورق یا صفحه ضخیم تر نسبت به ورق کمتر متراکم یا نازک تر زمان بیشتری را می برد.

ما ازآخرین نرم افزار و فناوری لیزر;برای کاهش زمان اجرا و قیمت برش لیزری ورق آهن استفاده می کنیم تا قیمت هر قطعه را تا حد ممکن پایین نگه داریم.

کار یدی

این کاملا واضح است؛ انجام سفارش شما از طریق چندین نفر عبور می کند و همه آن ها حقوق می گیرند! این کار با این شروع می شود که شخصی به تلفن پاسخ می دهد یا سفارش ایمیل شما را می گیرد و آن را به سیستم ما اضافه می کند. سپس نقل قول تولید شده و برای بررسی به شما ارسال می شود.

اگر ما را برای خدمات برش لیزری خود انتخاب کنید، ما سفارش را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم که ابعاد و اشکال کاملا منطقی هستند. اگر اصلاحاتی وجود داشته باشد، برای بررسی و تأیید به شما ارسال می شود. پس از تأیید همه چیز، ما کار شما را روی یک ورق مواد لانه می کنیم. سپس در صف پردازش دستگاه برش لیزر قرار می گیرد.

مواد از قفسه های انبار ما انتخاب شده و آماده جمع آوری و برش دستگاه برش لیزری می باشد. پس از عبور از داخل دستگاه، ورق برش خورده بر روی تخت خارج می شود تا قطعات جدا شده و قطعات جداگانه روی هم قرار گیرند. سفارشات به تیم اعزام می رسد تا بررسی شود و آماده تحویل یا جمع آوری شود.

هزینه های دیگر

یکی دیگر از موارد واضح دیگر این است داشتن ، اداره و نگهداری اموال و تجهیزات همه روزه هزینه دارد. یکی از هزینه های عمده روزانه ما برق است. برش لیزری فرآیندی با قدرت زیاد است که باید هنگام تولید قیمت، با متراکم تر بودن مواد و ورق های ضخیم تر، با استفاده از انرژی بیشتر و همچنین زمان بیشتری برای برش، حساب شود.


تحویل

برخی از مشتریان محلی ما سفارشات خود را جمع آوری می کنند، برخی دیگر توسط ما تحویل آن ها می شود. بیشتر سفارشات برای رسیدگی به پیک ها بسیار بزرگ یا سنگین هستند؛ بنابراین اکثر اجزای ما توسط شبکه های پالت تحویل داده می شوند. قیمت برای تحویل بسته به اندازه، وزن و روش تعیین می شود.

اگر می خواهید سفارش را خود دریافت کنید، هنگام درخواست قیمت باید به ما اطلاع دهید. لطفا مطمئن شوید که وسیله نقلیه مناسبی برای حمل و نقل اندازه و وزن اجزای خود دارید! در صورت لزوم می توانیم وزن شغلی کامل را برای شما فراهم کنیم.

سخن آخر

ما همیشه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا قیمت عالی و کالایی با کیفیت به شما ارائه دهیم. ما از ماشین آلات به روز استفاده می کنیم و با استفاده از مواد با کیفیت پایین گوشه و کنار را بر نمی داریم.

سیستم های برش ورق فلز لیزر خودکار ما قطعات خالی فلز دقیق را از ورق و صفحه تولید می کنند و ما را قادر می سازد نمونه سازی سریع، راه اندازی سریع برای تولید محصول و همچنین حجم تولید با سرعت بالا را ارائه دهیم. ما برای بهینه سازی استفاده از ورق و کنترل هزینه های کلی تولید از هر لحاظ ممکن، قطعه های را از آلیاژ های متداول مواد و اندازه گیری لانه می کنیم. برنامه تولید ورق برش لیزری ما شامل حمل قطعه های بیشتر به مشتریان ما در زمان کمتری است. امروز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت برش لیزری ورق آهن با ما تماس بگیرید!